23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

CEO i Lidl Danmark: Kæmpe klap på skuldrene til hele organisationen

Lidl blev samlet treer i Loyalty Groups brancheindeks og vandt blandt andet 'værdi for pengene'. Rema 1000 blev nummer et for niende gang i træk.

Med en samlet score på 62 gik Lidl med 162 butikker herhjemme en anelse tilbage i Loyalty Groups årlige brancheindeks over dagligvarehandlen. I 2023 scorede Lidl 64.

Trods den lille tilbagegang bevarer Lidl positionen som treer i undersøgelsen, der er blevet til på baggrund af svar fra 3.817 kunder. 

Og det vækker glæde på Lidls hovedkontor i Aarhus, at Lidl bliver etter i flere kategorier i undersøgelsen. Blandt andet i 'værdi for pengene', 'min primære dagligvarekæde har konkurrencedygtige priser set i forhold til andre dagligvarekæder' og 'min primære dagligvarekæde har gode tilbud' 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078