23948sdkhjf

CEO i Lidl Danmark: Kæmpe klap på skuldrene til hele organisationen

Lidl blev samlet treer i Loyalty Groups brancheindeks og vandt blandt andet 'værdi for pengene'. Rema 1000 blev nummer et for niende gang i træk.
Med en samlet score på 62 gik Lidl med 162 butikker herhjemme en anelse tilbage i Loyalty Groups årlige brancheindeks over dagligvarehandlen. I 2023 scorede Lidl 64.

Trods den lille tilbagegang bevarer Lidl positionen som treer i undersøgelsen, der er blevet til på baggrund af svar fra 3.817 kunder. 

Og det vækker glæde på Lidls hovedkonto...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.187