23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Discountkæde øger salg af egne mærker

Kunderne bekæmper inflationen ved i stigende grad at fravælge traditionelle mærkevarer

Rema 1000 oplever, at kunderne i højere grad tilvælger kædens egne mærker Rema 1000 og Gram Slot i stedet for de dyrere traditionelle mærkevarer.

Kommunikationschef i Rema 1000, Jonas Schrøder, siger. - Det er et stort skifte fra de traditionelle mærkevarer, og ser vi på det gennemsnitlige indkøb, har vores kunder i flere perioder slået inflationen ved at købe vores egne mærkevarer. Vi oplever, at kunderne kompenserer for en dyrere vare, for eksempel oksekød, ved at de resterende varer i kurven i højere grad er vores mærker.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.128