23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kellogg’s skyder på Rema 1000

Efter Jonas Schrøder, kommunikationschef i Rema 1000, torsdag udtalte sig kritisk om de høje priser på mærkevarer, svarer Kellogg’s igen.

Debatten kommer efter, at Rema 1000 i onsdags fortalte om store skift i kundernes indkøbsvaner, hvor de traditionelle mærkevarer fravælges til fordel for tilbudsvarer og Rema 1000s egne mærker.

Torsdag kom Jonas Schrøder, kommunikationschef i Rema 1000, med en opsigtsvækkende melding til B.T

- Der er nogle brands, der kraftigt bør overveje, hvorfor de synes, deres mærkevarer skal have så høj værdi, når kunderne ikke vil betale det. Så samler varen bare støv - og vi driver jo ikke museum og tager entre.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.157