23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Heinz eller bare ketchup?

Heinz i Danmark frygter at varemærket udvandes, når restauratører snyder med indholdet i ketchupflaskerne.

En journalist fra Metroexpress havde allieret sig med commercial manager for Heinz-ketchup i Danmark, Michael Piil, med henblik på at afsløre ketchupsnyd. Og de to fangede en restaurantbestyrer i at servere noget andet end Heinz i en ægte Heinz-emballage. Det skriver Metroexpress.

- Der er fyldt en billig og sur ketchup på en Heinz-flaske, som er blevet fedtet og mildest talt ulækker af mange genopfyldninger, lød konklusionen fra Michael Piil efter en prøvesamgning.

Den pågældende bestyrer måtte indrømme, at Michael Piil havde ret. Et andet sted var der tale om genopfyldning af rigtig Heinz-ketchup, men flaskerne var ulækre.

Det er vildledende, lyder det fra Fødevarestyrelsen, mens Heinz i Danmark frygter, at deres varemærke udvandes.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079