23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Vi skal tilpasse os de unge

Netto går netop nu i gang med en kampagne, der skal gøre det mere attraktivt for Generation Y at få en elevplads i Netto.

HR partner René Martens forklarer, at man i Netto føler, at man som virksomhed er nødt til at tilpasse sig den nye generation for at udnytte dens styrker. Det skriver Berlingske Business.

Af denne årsag vælger Netto nu at ændre dets image som discountkæde, for selvom arbejdet stadig vil foregå i en discountbutik, er det vigtigt at få de unge til at forstå, at uddannelsen er af højeste kvalitet.

Netto har med den nye kampagne valgt at bruge de sociale medier i jagten på elever. Jakob Thomsen, nuværende elev i Netto, indrømmer, at Netto fangede hans opmærksomhed, da han browsede rundt på nettet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.156