23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

De 3 største trends i retail

Ifølge Louise Byg Kongsholm, foredragsholder og retailekspert, er der tre store trends i inden for detailhandlen netop nu.

Inden hun går i dybden med de tre tendenser, påpeger hun, at den fysiske butik ikke vil afgå ved døden, men at problemet nærmere er evig gentagelse af forældede koncepter. Det oplyser Tøj.

Den første tendens er specialisering, som indebærer, at idéen bag hver butik står skarpt i forbrugernes hukommelse.

Den anden er cross-channel, som betyder, at forbrugerne skal have mulighed for at købe både offline og online.

Sidst, men ikke mindst er den tredje tendens digital integration, som indebærer brugen af nye teknologier, som skaber øget interaktion og bedre oplevelser.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|