23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Små, pressede købmænd opruster

Lukkeloven og konkurrence fra discountbutikkerne lægger pres på små købmandsbutikker.

I øjeblikket bliver Spar kædens nye koncept markedsført på TV med budskabet om, at landets 200 Super Spar og Kwik Spar butikker skifter navn til "Min Købmand". Det oplyser Berlingske Nyhedsbureau.

Med det nye navn kommer også et nyt koncept, som skal øge fokus på de lokale købmænds nære beliggenhed og gode service, siger administrerende direktør i Spar Michael Østergård.

- Vi prøver at gøre kunderne opmærksomme på, at det altså er denne her købmand, de skal bruge, siger Michael Østergård.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.167