Tilbud skabte trafikkaos: Direktør vil evaluere konceptet
Det var første gang, at ABC Lavpris havde konceptet "Crazy Friday," der indebar mange gode tilbud. Det blev noget mere vildt, end kæden selv havde forventet

Det var blandt andet tilbud på bland-selv-slik, der lokkede de mange kunder til ABC Lavpris fredag i sidste uge. Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Det skabte overskrifter i flere medier fredag i sidste uge, da ABC Lavpris' gode tilbud skabte trafikkaos i Randers. Kæden havde nemlig sat prisen så langt ned på nogle varer, at det fik folk til at valfarte til kædens butikker. For selvom det umiddelbart kun var i Randers, at der ligefrem var trafikkaos, var der meget travlt i alle kæde...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement