Det ambitiøse e-commerce projekt skal binde de fysiske butikker sammen med webshoppen, så kunderne får en god oplevelse uanset om de besøger Sport-Master offline eller online.
Samarbejdet mellem Sport-Master og Adapt, som vandt opgaven, bygger på et performancebaseret partnerskab, hvor Adapt aflønnes direkte efter udvikling i webshoppens omsætningsniveau.
- Det betyder, at vi har verdens største incitament til at hjælpe Sport-Master med at træffe de rigtige beslutninger, og dermed også sælge flest mulige varer”, fortæller adm. direktør i Adapt, Kresten Wiingaard.
- Det handler ikke blot om at levere en webshop, men om at gøre Sport-Master til den bedste online sportsbutik i Danmark. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at vi vil se flere af den form for samarbejde i fremtiden, da det er en fordel for begge virksomheder, siger Wiingaard.
Forretning på tværs af brancher
Jan Romme, som er E-commerce chef i Sport-Master, fortæller at “et performance baseret samarbejde skaber tryghed og ikke mindst en vinder-mentalitet blandt teamet, da der skabes forretning på tværs af brancher”.
Med den nye webshop ønsker Sport-Master at kommer endnu bredere ud.