23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Is-direktør: Fiasko har været startskud til at genfinde gamle styrker

Mejerigaarden søger tilbage til kernen med isproduktion, danskhed og evnen til hurtig omstilling

Med ansættelsen af Kirsten Ægidius som en ny direktør i august sidste år er optimismen tilbage hos isporoducenten Mejerigaarden i Thisted. Hun er optaget af at sætte en ny kurs, hvor danskhed og agilitet er blandt nøgleordene for den danske isgigant, der står bag mærker som Premier Is og Hjem-Is.

Der er igen 100 procent fokus på is i alle former og formater efter det mislykkede forsøg med navneskiftet til Fråst på de ikoniske lyseblå isbiler, der i en kort periode skulle sælges alle mulige andre frostvarer end is. Fiaskoen er blevet vendt til at finde fornyet styrke i, hvad både Hjem-Is og resten af Mejerigaarden kan i fællesskab.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063