Hvad får Tuborg ud af en kampagne, der skal mindske unges druk?
Spørgsmålet er værd at stille, efter Carlsberg, med Tuborg som afsender, fredag lancerede kampagnen "Drik Med Respekt". Med slogans som "så er det heller ikke sjovere at drikke sig i hegnet" vil bryggeriet inspirere til en sundere alkoholkultur blandt de unge. Og sådan en kampagne er ...
Bryggerigigant kan ende med at få på tuden for ny kampagne
De stikker hånden ind i en hvepserede med deres kampagne, der skal mindske unges druk. Alligevel er det en god idé, siger brandingekspert om Tuborgs nyeste kampagne.

"Så er det heller ikke sjovere at drikke sig i hegnet", lyder et af budskaberne i den nye kampagne. Foto: Carlsberg
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement