23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

3,7 milliarder på spil: Så meget voksede dagligvareaktørerne i 2024

Med markedsleder Salling Groups offentliggørelse af årsrapport i sidste uge, er det nu blevet tid til en opsamling på 2024 i dansk dagligvarehandel - målt i tørre tal. Og dermed til at kåre vindere og tabere.

Billedet er ikke fuldstændigt, for hverken discountkæden Lidl eller den korte kæde ABC deler præcise regnskabstal, og online-markedsleder Nemlig.com har et skævt regnskabsår. Men de fire største aktører i dagligvaremarkedet - plus den korte kæde Løvbjerg - står til sammen for en god bid over 90 procent af hele markedet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.187|instance-web04