23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Konkurrenternes kunder driver tocifret vækst i Zalando-segment

Zalando vil være modebranchens infrastrukturpartner – og paradoksalt nok er det en forretning i vækst at håndtere logistik for konkurrerende platforme

Én del af Zalandos forretning vokser hurtigere end koncernen som helhed. 

Den tyske modegigants B2B-omsætning er vokset med 11,6 pct. i årets første kvartal sammenlignet med samme periode året forinden. Det er "markant hurtigere" end koncernens omsætningsvækst på 8 pct. 

Ifølge Fabio Baum, chef for Zalando i Norden og Benelux, er det især Zalandos beslutning om at åbne logistikløsningerne for andre brands – også dem, der sælger via konkurrerende platforme – der driver udviklingen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|instance-web02