23948sdkhjf

Bagemastodont investerer i fremtidens brødforbrug – driften under forventning

En større analyse af danskernes brødvaner har påvirket årets resultat, mens fald i private label-salg og prisjusteringer trækker omsætningen ned
Hvordan spiser danskerne brød i 2050 – og hvordan producerer man det?

Det spørgsmål har Lantmännen Schulstad i 2024 brugt betydelige ressourcer og investeringer på at undersøge. Resultatet er en ny analyse, der sætter spor i årsregnskabet.

For første gang under direktør Pernille Bang-Löwgrens ledelse går brødproducenten tilbage i både omsætning o...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093