23948sdkhjf

Tiltag skal booste trivsel og bundlinje i discountkæde

De første ledere har allerede været igennem forløbet

Fremtidens butiks- og salgschefer i 365discount skal kende hinanden – og så skal de stå på et fælles fundament. 

Derfor har Coops discountkæde sat gang i et ny onboardingprogram for nye ledere med fysiske introduktionsdage på hovedkontoret i Albertslund. 

Det oplyser Coop-konceptet 365discount i en pressemeddelelse. 

- Vi har et klart ønske om at forkorte vejen til både resultater og trivsel. Ved at samle vores nye ledere fysisk, og give dem mulighed for at møde kolleger og supportfunktioner i øjenhøjde, styrker vi både samarbejdet og følelsen af fællesskab. Det er en central del af vores måde at drive kæden på, udtaler Thomas Thrane, HR-chef i 365discount.

Introduktionsdagene rummer præsentationer af virksomhedens systemer og processer samt oplæg om ledelsesprincipper og arbejdsmetoder. Samtidig er der indlagt tid til refleksion og dialog mellem deltagerne.

- Vi skal lykkes som én organisation, med et fælles sprog, klare mål og gensidig forståelse. Derfor prioriterer vi denne investering i relationer og viden som en del af vores langsigtede vækststrategi, udtaler Thomas Thrane.

De første ledere har allerede været igennem forløbet, og tilbagemeldingerne peger ifølge discountkæden selv på, at det fysiske møde med hovedkontoret giver en øget følelse af anerkendelse og retning i den samlede organisation.

Artiklen er en del af temaet Dagligvarer.

Se nøgletal for:
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109