På bare syv år er beauty vokset fra niche til nøglekategori hos Boozt.
I dag står den for knap 10 pct. af omsætningen på Boozt.com – og ambitionerne stopper ikke her.
- Vi kommer til at kigge ind i tocifret vækst i beauty – det er i hvert fald ambitionen, siger Kirsten Schmidt, der er nyudpeget chef for kategorien.
Hun kalder området...
Tocifrede vækstambitioner: Milliardkoncern satser på "perfekt" kategori
Den svenske e-handelsgigant vil udvide sin rolle som digitalt stormagasin – og bruger beauty som løftestang

Kategorien 'beauty' har fået ny kvinde i front - og tocifrede vækstambitioner med på vejen. Foto: Boozt
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement