To måneder efter åbningsdagen er der stadig tryk på Tjæpt – Nettos nye og lyserøde conveniencekoncept på Østerbro i København.
- Vi synes, det går godt. Det er sådan set forløbet, som vi havde forventet – med masser af kunder og travlhed, særligt omkring helligdagene, siger Braw Bakir, landechef for Netto og ansvarlig for Tjæpt.
Der er dage,...
De fik ideen en torsdag – onsdagen efter stod maskinerne klar
Selvom det spritnye koncept går godt, er de ikke klar til en 2'er

Braw Bakir er kædedirektør for Netto i Danmark - og øverstkommanderende i det nye Tjæpt. Foto: Magnus Møller
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement