23948sdkhjf

Lidl er Danmarks mest populære discount-supermarked

Lidl har rundet 100.000 fans og cementerer dermed sin titel som Danmarks mest populære discountsupermarked på Facebook.
Det markerer dagligvarekæden ved at give 100.000 kr. til Danske Hospitalsklovne.

Stemningen er høj på Lidl’s hovedkontor i Kolding i disse dage. Lidl Danmark har nemlig rundet 100.000 fans på sin facebookside, og hos Lidl er man både stolte og glade over danskernes begejstring. Det skriver Lidl i en pressemeddelelse.

- Vi synes selvfølgelig, det er fantastisk at have nået de 100.000. Men faktisk er vi næsten endnu mere glade for, at de fans, vi har, er så engagerede og aktive, som de er. Det er fantastisk at mærke, at de danskere, der har valgt at ”synes godt om” vores side, virkelig har en mening om os og har lyst til at engagere sig i de temaer og spørgsmål vi tager op, fortæller Maria Frank, der er social media manager i Lidl Danmark.

- Det er ingen hemmelighed, at der er mange danskere, der har fordomme om, hvem vi er, og hvad vi står for. Det er som regel folk, der aldrig har været i vores butikker og derfor ikke rigtig ved, hvad vi har at byde på. Derfor er det jo fantastisk, at mange af dem, der rent faktisk kender os, er så glade for os, at de har valgt at følge os på Facebook, fortsætter hun.

100.000 til Danske Hospitalsklovne
Hos Lidl har man valgt at markere milepælen ved give opbakningen fra fansene videre til Danske Hospitalsklovne og kæden donerer dermed 100.000 kr. til det gode formål.

- Vi samarbejder i forvejen med Danske Hospitalsklovne og støtter dem her i juletiden ved at give en krone for hver solgte pakke julesmåkager. Det er et samarbejde, vi er rigtig glade for, og som vi ved, vores kunder og Facebook-fans også bakker op omkring. Derfor gav det rigtig god mening at sige tak til vores fans ved at give deres ”likes” videre til Danske Hospitalsklovne, slutter Maria Frank.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094