23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Lette fødevareindkøb vinder frem

Nicheaktører på dagligvaremarkedet som convenience-kæden 7-Eleven og netbaserede Osuma og Nemlig.com har oplevet fremgang.

7-Eleven har oplevet en øget omsætning med ti pct. i forhold til året før. Det skriver Berlingske.





Osuma og Nemlig.com oplever kraftig vækst, hvilket skyldes nethandlens bekvemmelighed. I en rundspørge til Berlingskes Mediapanel fremgår det, at 15 pct. handler i større eller mindre grad i netsupermarkeder.





49 pct. forventer at benytte sig af dem inden for tre år. Iføge Bruno Christensen, der er ekspert i detailhandel og direktør i Detailhandels Promotion, har netsupermarkederne ikke grund til at være helt så optimistiske.



BREAKING
{{ article.headline }}
0.11