23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kombination af butik og web skal sikre julehandlen

Nordens største legetøjsforhandler, Top-Toy, der har Toys'R'Us-varehuse og hundredvis af Fætter BR-butikker, gør brug af ’Cross channel-salg’ i december.

Man kan således efter 1. december via en 23 tommer touchskærm i Fætter BR’s forretning pege på en julegave, der derefter leveres med post på hjemmeadressen. Det skriver Lemvig Folkeblad.





De fysiske butikker og netbutikkerne smelter sammen via ’cross channel’. Ifølge Henning Bahr, der er administrerende direktør i Retail Institute Scandinavia, vil den udnyttede synergi mellem de fysiske butikker og web-butikken komme bedst ud af årets julehandel.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094