23948sdkhjf

Mor og søn sikrer sig kendt brand

Navnet, der indtil for nylig var knyttet til en af landets mest omtalte detailkonkurser, har været en tur forbi en ukendt opkøber – og er nu tilbage hos to centrale Ønskebørn-profiler
Først blev Ønskebørn-navnet solgt til en opkøber uden for branchen. Nu er det tilbage hos tidligere ledelse.

Historien handler om mor og søn, Gitte og Mathias Uhre Thomsen. Sammen ville de gerne købe og bevare Ønskebørn-navnet, da konkursboet blev sat til salg tidligere på året. Men de stod med en klar ulempe: de ønskede udelukkende de immateriell...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094