Carlsbergs SAIL’27-strategi med øget fokus på beyond beer fører nu til et nyt produkt på det danske marked.
Et produkt, der markerer Carlsbergs indtog i en kategori, som de største danske bryggerier hidtil har holdt sig fra.
Samarbejdet gælder premium-cider og sker igennem Danmarks største ciderbrand, Somersby, og det delvist Carlsberg-ejede mikr...
Carlsberg tester premium-cider med Mikkeller – overvejer større strategisk offensiv
Lanceringen af Forbidden Fruit markerer Carlsbergs første skridt ind i premium-cider – et pilotprojekt, der kan udvides via bryggeriets globale distributionskraft

Marcela Wiwe er ansvarlig for Carlsberg Danmarks marketing og produktudvikling. Hun fortæller, at den nye cider er produceret af en af administrerende direktør for Mikkeller Mikkel Bjergsøs partnere i Belgien. Foto: Carlsberg
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement