23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Discountkæde går lyserødt: Millionbeløb indsamlet til en god sag

Omtrent midtvejs mellem Brysternes Motionsdag 7. september og Lyserød lørdag 4. oktober har Coop Danmarks discountkæde 365discount også valgt at gå helt lyserødt med en tilbudsavis, hvor man bakker op om det gode formål.

Torsdag lancerer 365discount med kædens nye lyserøde tilbudsavis et samarbejde med Støt Brysterne, der sætter fokus på brystkræft og indsamler penge til Kræftens Bekæmpelse.

Det fremgår af en pressemeddelelse fra Coop.

De kendte sløjfer, hvor salget går ubeskåret til Støt Brysterne, sælges i kædens 320 butikker, og derudover engagerer kæden også blandt andet udvalgte leverandører til at donere penge til det gode formål.

- Jeg ved, hvordan det er at miste sine nærmeste alt for tidligt. Derfor betyder det noget helt særligt for mig, at vi i 365discount nu står sammen om en sag, der rammer alt for mange danskere. Derfor støtter vi ved at gøre det, vi gør bedst. Vi bruger vores tilbudsavis og landsdækkende netværk af butikker til at sælge Støt Brysterne-sløjfer og til at samle ind til livsvigtig kræftforskning, forebyggelse og hjælp til kræftramte og pårørende, siger Michael Tilsted, kædedirektør i 365discount.

Onsdag eftermiddag var der indsamlet 1,2 millioner kr., hvor leverandørerne har stået for 1.100.000, og 365discount har doneret 100.000.

Se nøgletal for: {{ company.name }}
Dagligvarer Se tema
BREAKING
{{ article.headline }}
0.063