23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bilka fortsætter udrulning af omfattende butikstransformeringer - særligt koncept er populært

Hypermarkedskæden har gennemført opdateringer i en tredjedel af sine varehuse – flere er på vej

Bilka er i fuld gang med en omfattende transformation af sine varehuse med fokus på sortiment, layout og kundeoplevelse. 

Indtil videre er opgraderingen implementeret i seks af kædens i alt 19 varehuse, og her har kæden opdaget en særdeles populær varegruppe.

- Det er ingen tvivl om, at det, der hedder World Food – altså asiatiske og mellemøstlige madvarer – virkelig er noget, kunderne køber ind på, og det er en succes, udtaler kædedirektør Mark H. Nielsen til DetailWatch.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|