23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kvickly-kunder i Ebeltoft er de mest tilfredse

En omfattende kundetilfredshedsundersøgelse med 50.000 respondenter, som Kvickly foretog i november, viser, at en omfattende ombygning ikke har indflydelse på kundernes tilfredshed.

Blandt Kvicklys 80 varehuse, var det Kvickly varehuset i Ebeltoft, der scorede højest på kundetilfredsheden. Det skriver Ebeltoft Folketidende.

Varehuset er i øjeblikket midt i en omfattende modernisering, som har kostet 10 pct. i omsætning.

Derfor vækker den nye undersøgelse stor glæde hos varehuschef Jens Friis.

- Vi har i mange år arbejdet på at blive det foretrukne indkøbssted i lokalområdet og har med denne undersøgelse fået bekræftet, at vi har rigtigt mange loyale kunder, lyder det fra varehuschefen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079