23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

De mislykkedes i Danmark: Nu skruer Aldi op for USA-ekspansion med historisk emballagefornyelse

Den tyske dagligvarekæde skruer op for sin profil i USA med opdateret emballage og fokus på private label-produkter

For knapt to år siden lukkede og slukkede de sidste Aldi-butikker i Danmark efter flere år med massive underskud.

Men det er langt fra slut for den tyske discountkæde, der fortsætter sin ekspansion i USA og nu lancerer det, den amerikanske del af kæden kalder den "hidtil største emballagefornyelse". 

Ifølge Aldi sker ændringen på baggrund af kundefeedback, og ud over at samle private label-produkterne under Aldi-navnet eller tagline’en “an Aldi Original” indebærer tiltaget også en visuel fornyelse af emballagen med et “fresh new look”.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.188|