23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Har stået i skyggen i 20 år – nu vil Lidl stjæle rampelyset fra Rema 1000

Kæden sigter efter samme at slå Rema 1000 på omdømme og bruger sundhed som strategisk løftestang

Den tyske dagligvarekæde Lidl erkender det selv. 

De har været ret introverte. Ikke haft hånden oppe i debatten. Hverken i branchen eller i den øvrige offentlige samtale. 

Men det skal være slut nu, og kæden brugte fejringen af sit 20 års jubilæum i Danmark til at understrege denne pointe flere gange. 

- En af grundene er, at vi godt ved, at vi som dagligvarekæde også er en del af problemet i nogle sammenhænge. Men når man er en del af problemet, er man også en del af løsningen, lød det blandt andet fra kædens kundedirekør, Mette Schacht Færch.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|