23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce

Undgå dyre fælder: 5 gode råd når du skal vælge betalingsløsning

Lovgivningen omkring kassesystemer er blevet skærpet, og der stilles i udvalgte brancher krav til brug af digitale kassesystemer. Indførslen af den nye kasselov kan for mange være uoverskuelig og skabe usikkerhed om, hvorvidt man overholder lovgivningen.

Det er f.eks. for kioskers vedkommende ikke længere nok blot at have en betalingsterminal; systemet skal kunne gemme transaktioner sikkert og skabe de filer, som SKAT kræver.

Gør det nemt for dig selv 

Som selvstændig er det primære fokus ofte på kunder og den daglige drift. Så gør det nemt for dig selv og minimer dine udgifter og forpligtelser. Vælg et kassesystem, som både overholder lovkravene til digital salgsregistrering, men også er en løsning, der ikke binder dig på hænder og fødder med kontrakter og krav til minimumsomsætning. 

Her er fem afgørende punkter, du bør tjekke, inden du vælger kassesystem: 

  1. Overholder løsningen den gældende lovgivning for digitale kassesystemer? 
  2. Hvilken procentandel betaler du i gebyr pr. transaktion? 
  3. Er du bundet af en kontrakt og/eller et dyrt abonnement? 
  4. Kræver udbyderen af betalingsløsningen, at du har en minimumsomsætning? 
  5. Kræver betalingssystemet en ekstern installatør for at komme i gang? 

Vælg et kassesystem fra SumUp 

Fundamentet i SumUps betalingsløsninger er et princip om fuld fleksibilitet og gennemsigtighed - en model, som mere end fire millioner selvstændige allerede har valgt som forretningspartner. 

SumUp’s betalingsløsning er: 

  • En komplet løsning, der altid overholder gældende regler for digital salgsregistrering (kasseloven).
  • Uden faste omkostninger og har et lavt transaktionsgebyr på kun 0,89%.
  • Uden kontrakt, uden skjulte gebyrer eller bindende abonnementer. 
  • Uden krav til minimumsomsætning. 
  • En plug-n-play-n-pay løsning. Opsætningen er enkel, og du kan selv gøre det. Køb den i f.eks. Elgiganten

"Vi ser et klart behov for en betalingsløsning, der ikke alene er brugervenlig, men som også giver fuld tryghed," forklarer Anders Fagerlund Nielsen, Senior Business Development Manager for Norden hos SumUp. 

"Vores mål er at være en forretningspartner, der hjælper den selvstændige med at overholde de gældende reglerne, gøre det nemt for sig selv og uden bindende kontrakter og krav.” 

Mere end bare en betalingsterminal 

SumUps kasseløsning er en alt-i-en-løsning, der kombinerer en betalingsterminal og en tablet med alle essentielle POS-funktioner. Kasseløsningen giver adgang til hele SumUps økosystem af værktøjer lige fra fakturering, bookingsystemer, bordplan eller oprettelse af webshop. 

Systemet kan desuden integreres med populære økonomisystemer som f.eks. Visma e-conomic og kan nemt udvides med kasseskuffe og kvitteringsprinter. 

Vil du fokusere på det, du er bedst til? Læs mere om SumUps komplette betalingsløsning her.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.093|instance-web04