23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Pandora høster succes hos mændene

På fem år er andelen af mandlige kunder i Pandoras butikker vokset fra fem til 40 pct. af det samlede antal kunder.

Det oplyser chef for Pandoras amerikanske marked, Scott Burger i følge Berlingske.

Aktieanalytiker i Sydbank, Søren Løntoft Hansen, forventer, at kunne se udviklingen afspejlet på andre modne markeder.

Pandora-ledelsen er klar med gennemgribende ændringer for cirka en halv mio. kroner i hver af de konceptbutikker, som den danske smykkekoncern har åbnet siden 2007.

Chief Marketing and Merchant Officer i Pandora, Thomas Ryge Mikkelsen, fortæller, at fordeling af produkterne i kategorier er vigtigt for mændenes mulighed for at navigere i butikkerne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|instance-web03