23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Oplevelseskoncern holder overskud trods faldende salg

Selskabet bag gaveæskerne til spa og weekendophold holder bundlinjen stabil, selv om salget faldt i 2024/25

Det var ikke helt så glitrende et år i Danmark for oplevelsesgiganten Smartbox. Bag gaveæskerne med ballonflyvninger, spaophold og gourmetmiddage gemmer sig et regnskab, der viser, at magien er blevet en smule dyrere at trylle frem.

I det forskudte regnskabsår 2024/25 faldt bruttofortjenesten i Smartbox Group Denmark fra 13,4 til 11,4 mio. kr. – et dyk på knap 2 mio. kr. Alligevel ender året ikke i rødt, overskuddet vokser en anelse til 1,45 mio. kr., og egenkapitalen styrkes til 6,8 mio. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|