23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Alma-direktør trækker i land: Når ikke mål om 50 millioner

Armbevægelserne var store - og forventningerne lige så. 50 millioner i årlig omsætning var nok for lidt. Men det går ikke lige så godt, som Alma Madmarkeds erfarne administrerende direktør, Alfred Josefsen, forventede. Flere kundegrupper har skuffet og nu søsætter kæden en række initiativer for at få kunderne tilbage

Man ser ikke spøgelser, hvis man har studset over retorikken fra direktøren for Alma Madmarked, Alfred Josefsen.

Noget har ændret sig.

Og det har fået Alfred Josefsen til at trække i land på et omsætningsmål, han ellers var helt sikker på at nå - og også mere end det. 

Det erkender han i et interview med RetailNews efter beskrivelsen af et uforklaret stemningsskift i direktørens ellers normalt så energiske nyhedsbreve. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|