23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Forbrugerklager skal håndteres så tidligt som muligt

I perioden 2010-2012 blev der i Elgigantens webshop og 29 varehuse solgt mere end 3,5 million hardware-produkter, hvilket efterfølgende resulterede i 248.873 henvendelser fra kunder vedrørende deres produkter.

Langt de fleste af disse servicehenvendelser kunne løses uden problemer. Det skriver Dansk Erhvervs Avis.

Ifølge servicechef, Jakob Reland, har alle medarbejdere i Elgiganten ansvar og myndighed til at gøre kunden tilfreds uanset omkostningen.

208 af sagerne havnede hos Forbrugerklagenævnet, mens 96 af sagerne blev afgjort direkte med kunden. Andre 96 sager blev afvist af Forbrugerklagenævnet, og Elgiganten fik ret.

Kun i 16 sager fik forbrugerne ret i deres klager.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.126