23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Grænsegigant hæver prisen på oksekød igen - giver leverandører skylden

Fleggaard hæver igen prisen på oksekød, men ifølge kæden skyldes det dyrere leverandøraftaler – ikke større avance

Det er ikke lig penge ned i foret, når grænsegiganten Fleggaard for anden gang siden i sommers sætter prisen på oksekød op.

Sådan siger marketingdirektør Jacob Gjørtz til RetailNews efter JydskeVestkystens beskrivelse af grænseaktørens nyligste prisstigninger på den eftertragtede vare.

I forsommeren introducerede Fleggaard en pakke oksekød på 400 gram og en fedtprocent på 8-12 procent til 30 kroner som en del af kædens Altid lav pris-kampagne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|instance-web03