23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coop løfter sløret for nyt fremstød på private label-mærke: Det har savnet kærlighed

Coop satser i øjeblikket stort og bredt på deres private label-mærker i forsøget på at genfinde loyalitet hos kunderne og sikre en lønsom forretning på sigt. Direktør for private brands i Coop, Elias Have, giver en status og løfter en del af sløret for koncernens næste store satsning

Dagligvaregiganten Coop er endnu i gang med at arbejde sig ud af den krise, der var tæt på at knække dem for under to år siden.

I arbejdet med at bygge Coop op igen, sikre en lønsom forretning og loyalitet blandt kunderne, træder koncernen i øjeblikket på alle speeder-pedaler på private label-fronten.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.158|