23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dagrofa udpeger ny chef for digitale salgskanaler fra egne rækker

Dagrofa har fundet deres nye chef for digitale salgskanaler i en medarbejder, der har spillet en central rolle i udviklingen af de seneste års store koncernsatsninger

Dagrofa-koncernen har fundet deres nye chef for digitale salgskanaler. 

Chefen er fundet i internt i koncernen, hvor Lee Friis Christensen tager over fra Mads Nielsen, der i sidse uge meldte ud på LinkedIn, at han har valgt at opsige sin stilling efter 16 år i Dagrofa. 

Lee Friis Christensen kommer fra en stilling som Business Development Manager, hvor hun har ageret sparringspartner for koncernledelsen og i øvrigt spillet en central rolle i at drive nogle af koncernens store strategiske og forretningskritiske projekter på tværs af koncernen. 

BREAKING
{{ article.headline }}
6.881|