23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coops emballagesatsning bliver mødt af forargede kunder

Coops nylige emballagetiltag om at fjerne låget på koncernens creme fraiche-produkter mødes af kritik fra flere kunder

Der er en noget lunken stemning omkring Coops nyeste emballagetiltag, der betyder, at plastiklåget på koncernens private label creme fraiche-produkter er blevet fjernet. 

Under et opslag på koncernens Facebook-side har 256 skrevet en kommentar - og størstedelen af dem er langt fra begejstrede. 

- Det er simpelthen så dumt. Købte den i går. Og vi måtte i stedet til at bruge husholdningsfilm, så vi kunne lukke den efter endt brug. Det er altså en ommer. Tænker, at der er andre steder, der var bedre at spare på planeten end lige her, skriver en bruger.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|