23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Lars Larsen Group: Strategiskifte handler om markedet - ikke Jysk

Lars Larsen Group afviser, at omstruktureringen ændrer Jysks retning – markedets udvikling, ikke kædens performance, lukker døren til nye retailopkøb

Da Lars Larsen Group i september meddelte, at koncernen fremover organiseres i to hovedområder – Jysk og Investeringer – og samtidig nedlægger Retail-enheden, lød det umiddelbart som et tydeligt signal om, at Jysk skal spille en endnu mere central rolle i koncernen. 

Men ifølge Lars Larsen Group selv skal ændringen ses i et andet lys. Strategien handler ikke om at ændre kurs for Jysk, men om et marked, hvor opkøb af detailvirksomheder ikke længere giver mening.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|