23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ung iværksætter bag herretøjs-succes

Den 22-årige Nikolaj Dylsing Olsen har startet egen herretøjs-forretning online.

Nikolaj Dylsing Olsen har en ambition om at tøjet skal være nyt, anderledes og smart. Det skriver Sjællandske Medier.

Han håber også på, at kunne ændre modebilledet for de danske mænd. Under navnet dylsings.com sælger han herretøj, som ikke kan købes i de danske butikker.

- Idéen er, at man skal kunne købe de mærker, man ikke kan få andre steder. Det skal ikke være de ting, man kan få i H&M og i Jack og Jones - butikker, som ligger over det hele. Det skal være anderledes, og jeg importerer blandt andet fra Japan, USA og England. Jeg bruger meget tid på at surfe rundt på nettet og se, hvad de kendte går i. Som eksempelvis mærket Entree Lifestyle, som sangeren Chris Brown går med, fortæller han til Dagbladet Roskilde.

Nikolaj Dylsing Olsen startede ud med bare fire forskellige mærker. I dag importerer han over 20 forskellige mærker, og efterspørgslen er stor, fortæller han.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125