23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Danskerne handler som aldrig før på sociale medier

Nye tal fra Dansk Industri afslører, at sociale medier nu spiller en afgørende rolle i danskernes købsvaner. Men tilliden halter, og virksomheder må vinde kunderne på relationer – ikke rabatkoder

Handlen på sociale medier har for alvor fået fat i de danske forbrugere. 

I 2025 er social commerce blevet en af de mest markante drivkræfter i e-handlen, og danskerne klikker sig fra inspiration til køb hurtigere end nogensinde før. 

Det viser Dansk Industri og Epinions nye analyse Danskernes Social Commerce Tracker 2025, der tegner et billede af et marked, hvor relationer og fællesskab fylder mere end rabatkoder og traditionelle kampagner.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|instance-web01