23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Torvehallerne-direktør: Alma viser vejen for fremtidens autentiske madoplevelser

Torvehallerne i Københavns direktør, Lotte Eiskjær Andersen, gør status over et år præget af usikkerhed, små producenters kamp for synlighed og nye tendenser i dansk madkultur – og ser frem mod en strategi, der rækker helt til 2035

2025 har været et år, hvor både fødevareproducenter og forbrugere har mærket konsekvenserne af stigende priser, global uro og et samfund, der i stigende grad jagter tidsoptimering.

Samtidig har Torvehallerne sat gang i en strategiproces, der involverer alle 60 stadeholdere og ser langt frem mod 2035 – med et fælles formål om at gøre det gode måltid umagen værd.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|