Dagligvarekæden valgte at søge internt efter en afløser og fandt frem til parret Mona og Gert Mohrsen Jensen, der driver Rema 1000 på Viborgvej i Herning. Det skriver Skive Folkeblad.
De to ser frem til nye udfordringer i Vinderup, og Gert Mohrsen Jensen siger, at de godt lide tanken om at drive en lokal forretning med et godt opland.
AnnonceI en overgangsperiode skal parret drive begge forretninger. "Der bliver tryk på i de første måneder, men fra første april vil vi begge være i Vinderup", siger Gert Mohrsen Jensen.
Annonce Annonce