23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta-kæden lancerer nyt koncept

I Fakta i Lemvig er der i de seneste uger sket ændringer i butikken. Det nye koncept vil blive lanceret i 14 Fakta-butikker.

Salgschef Susanne Pedersen fortæller, at hovedsigtet er, at Fakta nu satser på et større og bredere fast sortiment af dagligvarer. Det skriver Lokalavisen Lemvig.

I den forbindelse skæres der bl.a. ned på "bazar-bordene", der har mere tilfældige tilbud.

Det nye koncept vil blive lanceret i 14 Fakta-butikker. Ændringerne er foretaget efter en ny strategi fra Coop-kæden på baggrund af kunde-undersøgelser. Butikschef Trine Dyrgaard fortæller, at der samtidig er rykke rundt på varegrupperne, og at det mest iøjnefaldende er frugt- og grønt-afdelingen, som der har været særligt fokus på.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web03