23948sdkhjf

Boozt.com styrker børnetøjssegmentet

Boozt.com sætter fokus på et nyt koncept med fokus på lidt større børn.
Online-shoppen Boozt.com har netop lanceret følgende brands: D-xel, Little Pieces, Koin og Outfitters Nation. Det er en del at deres nye koncept.

Tweens er et nyt koncept med fokus på lidt større børn og er en del af Boozt.com’s strategi, hvor man ønsker at styrke børnetøjssegmentet.

D-xel og Outfitters Nation er rene tweens brands til børn i alderen 8-16 år. Disse brands henvender sig til børn, der ikke længere er små børn, men i stedet er små individualister, der tørster efter at udtrykke deres egen stil og personlighed gennem forskellige outfits, lyder det i en pressemeddelelse.

Little Pieces er moderigtigt tøj til piger i alderen 3-4 år og helt op til 12-13 års alderen.

Koin er et konceptbrand, der er bygget op omkring et råt og voksent look. Statement fotos figurerer på jeans og toppe og “attitude” er i fokus. Koins målgruppe er børn i alderen 5 -12 år, der gerne vil gå klædt som storesøster eller storebror.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125