23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Han farver bundlinjen sort

Peter Fabricius blev økonomidirektør i Magasin du Nord i 2009, hvor forretningen havde alvorlige problemer på mange områder.

Men de røde tal på bundlinjen, den dårlige service og alle de andre problemer er siden da langsomt blevet vendt. Det skriver Thisted Dagblad.





Snart åbnes desuden en ny butik i Jylland, enten i Vejle eller i Aalborg.





En af grundene til, at det er lykkes for Magasin at vende skuden, er at man har gjort meget ud af at rette ind efter kunderne. Derfor har man blandt andet undersøgt købsvaner ud fra store mængder af data.





Desuden går Peter Fabricius meget højt op i, at så mange som muligt skal have indflydelse på processen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.093