23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Wagner åbner ny butik i Bruun’s Galleri

Modekæden Wagner indvier den 10. april 2014 ny, stor konceptbutik i Bruun’s Galleri i Aarhus.

Butikken vil være indrettet i et helt nyt casual mode-univers målrettet mænd i alderen 20-50 år.

Det bliver Casper Dahlin - en mand med lang erfaring fra modebranchen - der bliver franchisetager på den nye Wagner-butik i Bruun’s Galleri.

Casper Dahlin har endvidere et solidt kendskab til Wagners butikskoncept, da han i forvejen driver Wagner i Randers midtby, i Randers Storcenter og i Storcenter Nord i Aarhus.

- Wagners koncept er ekstremt stærkt, fordi det rammer præcist og bredt på én gang. Sortimentet får i den nye butik hovedfokus på mærket Lindbergh. Det er cool mode til både yngre og modne mænd, der har det til fælles, at de går efter value-for-money, når de shopper tøj. Målgruppen vil gerne have de nye, moderigtige designs, de lækre materialer og for eksempel de nye vaske i jeans – og de stiller krav om at få moderigtig beklædning til en fornuftig pris. Lindbergh har tre linjer med hvert sit stilmæssige udtryk, som alt i alt dækker mænds behov for beklædning til både hverdag, fritid, job og festlige lejligheder. Lindbergh er mode med lidt kant og et twist – det er aldrig kedeligt, men heller ikke ekstremt i stilen, fortæller Casper Dahlin, der er begejstret for Lindberghs design og sans for at levere ukompliceret herremode.

Center Manager i Bruun’s Galleri Claus Brændgaard ser frem til at byde velkomment til Wagner.

- Wagners nye koncept rammer en både bred og kræsen gruppe af herrer, og dem har vi en stor andel af i vores kundestrøm, derfor er jeg sikker på, at Wagner bliver tilfredse med deres nye placering i Aarhus, siger Claus Brændgaard.

Den nye Wagner-butik i Bruun’s Galleri bliver den første med den nye indretning. På den måde bliver butikken en form for pilot-projekt for resten af modekæden, der tæller 68 butikker fordelt i Danmark og Norge.

- Wagner-konceptet er ekstremt skarpt og kan måle sig med de dygtigste kæde-aktører på modemarkedet. Jeg er slet ikke i tvivl om, at vi kommer til at se kæden vokse yderligere i de kommende år, vurderer Casper Dahlin.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.188|instance-web01