Det er nye tider i købmændenes hjørne af dansk dagligvarehandel. Det skriver Dansk Handelsblad. Samlingen omkring Dagrofa-koncernen har fra 1. april fået et praktisk udtryk i form af en tung markedsføring bag fire fælles skarpe tilbud for alle kæder tilknyttet koncernen - fra profilkæden SuperBest i den ene ende til discountkæden Kiwi og Min Købmands nærbutikker i den anden - samt naturligvis Spar og Eurospar. – Det er historisk. Det er første gang i den private købmands historie, at det har kunnet lade sig gøre, at kæderne går hånd i hånd på den måde, siger adm. direktør i Købmandshuset - det tidligere Spar, Michael Østergård. Læs mere i Dansk Handelsblad.
Købmandskæder samler markedsføring
For første gang nogensinde er alle kæder i Dagrofa-systemet gået sammen om fælles månedstilbud.
Det er nye tider i købmændenes hjørne af dansk dagligvarehandel. Det skriver Dansk Handelsblad. Samlingen omkring Dagrofa-koncernen har fra 1. april fået et praktisk udtryk i form af en tung markedsføring bag fire fælles skarpe tilbud for alle kæder tilknyttet koncernen - fra profilkæden SuperBest i den ene ende til discountkæden Kiwi og Min Købmands nærbutikker i den anden - samt naturligvis Spar og Eurospar. – Det er historisk. Det er første gang i den private købmands historie, at det har kunnet lade sig gøre, at kæderne går hånd i hånd på den måde, siger adm. direktør i Købmandshuset - det tidligere Spar, Michael Østergård. Læs mere i Dansk Handelsblad.