23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kunder kræver et godt tilbud

Selvom Elgiganten er sluppet godt gennem finanskrisen, skal der arbejdes hårdt for at få gang i opsvinget.








Salgsassistent Nicklas Brix Hansen fortæller, at kunderne i højere grad er blevet bedre til at få pungen op af lommen. Det skriver Berlingske. Flere slår til med det samme frem for at gå hjem og tænke over købet, og det skyldes blandt andet, at de er blevet mere prisbevidst. Der er kommet mere gang i salget af smartphones, tablets og smart-TV, mens salget af GPSere og MP3-afspillere stagnerer. De services er efterhånden implementeret i de fleste smartphones. Ifølge adm. direktør Peder Stendal skal der dog trods alt skal mere til at udløse et køb i dag, end der skulle før krisen.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.096