23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Børnetøjsvirksomhed har knækket kurven

Børnetøjsvirksomheden Brands4Kids har knækket den økonomiske kurve. 2013 blev således det bedste år nogensinde for Herning-virksomheden.








Fremtidig vækst















Original artikel: Børnetøj giver millioner

Brands4Kids, som sælger mærkerne Pippi, CeLaVi, Mala og Minymo, kunne fremvise et overskud på 2,7 millioner kroner mod 1,6 millioner kroner året før. Det skriver Herning Folkeblad. - For os har det været vigtigt at knække den kurve, vi har haft de foregående tre år, hvor vi har ligget på stort set samme resultat. Nu har vi fået en pæn fremgang, og det skyldes blandt andet, at de investeringer, der har været i både opkøb og it, begynder at bære frugt, forklarer direktør Erik Andreæ. Direktøren har fokus på de udfordringer, der præger børnetøjsbranchen. Det danske marked er stadig hårdt ramt, det har Brands4Kids tage konsekvensen af, og satser målrettet på at øge eksportandelen. Direktøren udtaler, at virksomheden ikke tør satse udelukkende på Danmark. Fremtidig vækst skal ske i udlandet samt online lyder det fra direktøren. Eksportandelen udgør nu omkring 60 procent af omsætningen i Brands4Kids.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.125