23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Webshop koncentrer sig kun om mænd

Den aalborgensiske webshop 2trendy har valgt udelukkende at sælger modetøj til mænd.

2trendy har bevidst valgt at satse på målgruppen, der hedder sig ”den morderne mand”.

Valget af en konkret målgruppe har skabt en succes for den aalborgensiske virksomhed, der hele tiden udvider i udvalget af mærker. Sådan lyder det i en pressemeddelelse.

Tilbudskoncept er kernekonceptet

2trendy har forsøgt at mestre ”X dele for Y kroner”-konceptet. Tilbuddene har tiltrukket en stor kundegruppe, som glædeligt fortæller venner og bekendte om deres ”fund” på nettet.

Hellere det rigtige udvalg end for stort et udvalg

Således lyder et af 2trendy.dks mottoer – ved at kigge på, hvad andre modetøjsgiganter har gjort, har man bevidst valgt at skære udvalget ned til benene.

2trendy har desuden fået et godt tag på de sociale medier. Webshoppens Facebook-side, følges lige nu af over 11.000 mennesker.

Ud over de danske landegrænser

Som mange andre succesfulde virksomheder vælger at gøre, har 2trendy kigget udover de danske landegrænser, og åbnet butikken op i bl.a. Sverige. Derudover har de en EU-side, som henvender sig over-all til alle andre EU-lande.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125