23948sdkhjf

Topshop live-solgte fra catwalken

Søndag d. 14. september, under London Fashion Week, afholdt Topshop sit mest socialt tilgængelige show til dato.
Kunderne hos Topshop kunne se dele af Topshop Unique SS15 kollektionen eksklusivt på Facebook - og ikke på catwalken.

Topshops kunder kunne desuden få mulighed for at eje et stykke tøj fra catwalken med det samme. Seks styles fra kollektionen blev efter showet sat til salg på online i kædens webshop.

- Topshop Unique fortsætter med at sætte nye standarder – både i kraft af de kollektioner vi producerer, og måden vi deler dem med vores kunder på et globalt plan. Denne sæson giver vores stærke sociale platform os mulighed for at gå forrest, og debutere looks fra kollektionen på de sociale medier. Ved at give Topshop-fans mulighed for at se key looks fra kollektionen inden branche-insidere, har vi sat gang i en ægte revolution, og det er vi stolte af, ustaler Sir Philip Green fra Topshop.

- Topshop er kendt for at skubbe til grænserne for mode og teknologi med deres shows under London Fashion Week. Vi er derfor meget stolte af, at de har skabt denne innovative kampagne i samarbejde med Facebook og Instagram, som når ud til millioner af følgere. Det er et kæmpe skridt at debutere dele af deres SS15 kollektion på Facebook og ikke på catwalken, og det demonstrerer Topshop’s modige måde at bruge de sociale medier på, uddyber Nicola Mendelsohn fra Facebook.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125